Cortezo
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:37, 14 Lip 2009 Temat postu: Zaklęcia powietrza |
|
|
1lv.Oczywiście lekka magia czyli delikatne kontrolowanie wiatru ewentualnie przywianie chmur
1lv.ISKRA (tzw. impuls energii) - tworzy pojedynczą wiązkę energii, która zadaje mało obrażeń i może wprowadzić w oszołomienie.
2lv.BŁYSKAWICA - ciska błyskawicę, która zadaje celowi duże obrażenia, istnieje też możliwość, że błyskawica przejdzie na pobliską istotę stojącą obok celu.
3lv.LEWITACJA - zaklęcie to pozwala unieść się w powietrzu rzucającemu zaklęcie (lub unieść kogoś).
4lv.PRZYSPIESZENIE - po rzuceniu tego zaklęcia, dla celu wszystko wkoło się spowalnia, a sam jest szybki.
5lv.PODMUCH - wytwarza falę powietrza, która odpycha przeciwników.
6lvGRZMOT - tworzy falę wstrząsową skierowaną naprzeciw rzucającego, wszystko co stanie na drodze grzmotu zostanie odepchnięte i prawdopodobnie ogłuszone. By rzucić to zaklęcie należy skoncentrować się.
7lv.SPOWOLNIENIE - wytwarza skoncentrowaną na celu falę podmuchów, która spowalnia go w ruchu.
8lv.PRZEBIJAJĄCA STRZAŁA - zaklęcie to wypuszcza strzałę i nadaje jej pędu, przez co może przebić się przez cel i zatrzymać dalej. Wymagana strzała
9lv.STRZAŁA BŁYSKAWIC - naładowuje strzałę energią, gdy strzała uderzy w cel powstaje wyładowanie energii, z szansą na przejście na pobliską istotę. Wymagana strzała
10lvSPOWOLNIENIE POCISKÓW - po rzuceniu tego zaklęcia, wszystkie pociski spowalniają, z wyjątkiem tych z kanonu Powietrza. Zaklęcie to pochłania dużą ilość energii magicznej.
11lv.TORNADO - tworzy wir powietrzny, rozmiarów zależnych od czasu rzucania zaklęcia. Zaklęcie wymaga pełnego skupienia przy kontrolowaniu tornadem inaczej może uciec spod kontroli rzucającego i narobić niepotrzebnych szkód ^^"
12lv.TELEPORT - szybko przenosi rzucającego w wybrane miejsce... Tutaj należy dodać, że początkowo mogą państwo przenosić się tylko w zasięgu wzroku, dopiero potem mile stąd.
13lv.ZBROJA CYKLONU - tworzy powietrzną barierę, która ochrania przed pociskami, oraz ciosami. Tarcza ta jest w stanie pochłonąć zaklęcie.
14lv.GRUPOWA TELEPORTACJA - przenosi wybrane osoby niekoniecznie z rzucającym, w określone miejsce przez rzucającego miejsce. Zaklęcie działa skutecznie do czterech osób, potem od każdej następnej osoby są dodatkowe koszta w energii.
15lv.TARCZA BŁYSKAWIC - tworzy elektryczną barierę, która pochłania zaklęcia powietrza i kopie prądem śmiałków którzy się zbliżą ^^ Tarcza Błyskawic jest podatna na wodę, w kontakcie z wodą osłonięty tarczą zostaje porażony.
16lv.WICHURA - tworzy silną serię podmuchów, które są w stanie wyrwać drzewa z korzeniami. Wymaga gestykulacji, oraz skupienia na zaklęciu, uwagi nie może rozproszyć żadna inna czynność, czar jest podtrzymywany. Siła zaklęcia zależy od rzucającego.
17lv.BURZA - rozpętuje nagle burzę. Z nieba spadają losowo błyskawice, uderzając gdzie popadnie. Czar podtrzymywany, wymaga gestykulacji i ciągłego skupienia przy jego rzucaniu. Zaklęcie zużywa duży zasób energii magicznej.
18lv.ŻYWIOŁAK POWIETRZA - tworzy żywiołaka powietrza, jest on poddany woli twórcy. Jego rozmiary zależą od poświęconej uwadze magicznej jaką obdarzy się żywiołaka.
19lv.OŻYWIENIEC BURZY - przywołuje istotę z błyskawic, która jest w stanie ciskać błyskawicami, istota jest podległa woli twórcy. Przywołanie tej istoty trwa piętnaście minut.
20lv.ZNIKANIE-osoba żucająca zaklęcie może na chwilę zniknąć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cortezo dnia Wto 13:39, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|